Bedrijfsomschrijving
Werken bij Kliniek Sint-Jan is werken in een ziekenhuis dat de gezondheid en het welzijn van haar patiënten hoog in het vaandel draagt. Elke dag opnieuw stellen we alles in het werk om ervoor te zorgen dat onze medewerkers op dezelfde manier behandeld worden.
Werken bij Kliniek Sint-Jan houdt eerst en vooral in dat je deel uitmaakt van een zorginstelling waar welwillendheid, respect en kwaliteit kernwaarden zijn. Je werkt in een serieuze, professionele en hartelijke omgeving. Hiertoe stimuleren we een omgeving waarin iedere persoon gekend is en erkend wordt. De culturele, taalkundige en sociale diversiteit van onze medewerkers en patiënten is onze grootste rijkdom en trots.
NAAM VAN DE VACATURE: Tweetalige Medewerker (NL/FR) Contact Center
DEPARTEMENT: Customer Administration
SITES: KRUIDTUIN, MIDDAGLIJN, LEOPOLD
TYPE ARBEIDSOVEREENKOMST: CONTRACT VAN BEPAALDE DUUR (6 maanden
WERKTIJD: DEELTIJDS (50 %)
VEREIST OPLEIDINGSNIVEAU: getuigschrift van hoger secundair onderwijs
Vacatureomschrijving
Onze kliniek streeft ernaar om een optimale klantervaring te bieden aan onze patiënten. Na een eerste contact via de Dispatching, worden de patiënten doorverwezen naar het Contact Center, dat op een professionele en aangename manier hun vragen behandelt.
- Je beantwoordt telefoongesprekken en stelt de juiste vragen om de exacte behoeften van de patiënt te begrijpen.
- Je geeft nuttige informatie aan de patiënt en registreert afspraken voor consultaties en/of onderzoeken in het beheersysteem.
- Je informeert de patiënt over de geplande afspraken en/of uit te voeren onderzoeken.
- Je beantwoordt vragen die via online formulieren binnenkomen.
Functie-eisen
- Je voelt je comfortabel bij telefonisch contact en helpt mensen graag met hun vragen.
- Je streeft naar een professionele dienstverlening en hebt een beleefde en respectvolle houding tegenover patiënten en collega’s.
- Je werkt graag in teamverband en draagt bij aan een positieve teamsfeer.
- Je hebt een sterke interesse in de medische sector.
- Bij voorkeur heb je een goed inzicht in het verloop van consultaties en onderzoeken.
- Je bent efficiënt, enthousiast en stressbestendig.
- Je beschikt over planningsvaardigheden (beheer van meerdere agenda’s) en kunt oplossingsgericht denken bij onverwachte problemen of vragen.
- Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs.
- Je beheerst perfect het Nederlands en/of het Frans en hebt een zeer goede kennis van het Engels. Extra talenkennis is een groot pluspunt.
- Je hebt een goede beheersing van IT-toepassingen.
Aanvullende informatie
WIJ BIEDEN JE
- Een deeltijds contract (50%) van bepaalde duur (6 maanden) en een vervangingscontract.
- Flexibele werkuren binnen de openingsuren (08.00 - 18.00)
- Een salaris gebaseerd op de IFIC-baremaschalen, met erkenning van je relevante anciënniteit
- Een eindejaarspremie om je inzet en werk te belonen
- Een hospitalisatieverzekering na 6 maanden en een ongevallenverzekering privéleven
- Medische raadplegingen in Sint-Jan aan ziekenfondstarieven
- Verschillende opleidingen waardoor je jezelf verder kan ontwikkelen en op de hoogte blijft van de evoluties in de sector
- Ondersteuning bij het leren van Frans en/of Nederlands
- Een tussenkomst in je verplaatsingskosten
- 24 dagen verlof/jaar pro rata je werktijd alsook bijkomende verlofdagen op 50, 52 en 55 jaar
- Een bedrijfsrestaurant aan personeelstarieven
- Een hartelijke werkomgeving waar het menselijke aspect primeert
Als inclusief bedrijf engageert Kliniek Sint-Jan zich voor diversiteit. Alle kandidaturen worden gelijk behandeld zonder discriminatie.
INTERESSE?
Solliciteer online: https://www.klstjan.be/jobs
MEER INFORMATIE:
Stuur je kandidatuur met gedetailleerd cv en motivatiebrief naar Frédéric Bontemps, Recruitment Partner, via www.klstjan.be/jobs
