Tweetalige callcentermedewerker nl/fr (m/v/x) - Afsprakencentrum - Baron Lambert

Hôpitaux Iris Sud
Arbeitsort: Etterbeek
Stellenart: Festanstellung Teilzeit Vollzeit
Kategorie: Verwaltung / Sekretariat

Zurück

                    

Met de focus gericht op de patiënten en hun behoeften, stellen de Iris Ziekenhuizen Zuid (verspreid over 4 gemeenten in het zuiden van Brussel) en hun 2500 medewerkers, alles in het werk om de ganse bevolking van Brussel en omstreken doelgerichte en kwalitatieve zorgen en een multidisciplinaire aanpak aan te bieden, dit alles met behoud van onze waarde van buurtziekenhuis.

 

De Iris Ziekenhuizen Zuid en het UMC Sint-Pieter gaan een strategisch groeperingsproject aan om de stabiliteit van beide instellingen te versterken en hun medische samenwerkingsverbanden te dynamiseren. Dit project heeft als doel de zorgkwaliteit te handhaven en te verbeteren door een motiverende omgeving te creëren voor zorgverleners. Deze samenwerking is een geweldige kans om de uitmuntendheid van twee toegewijde openbare ziekenhuizen te versterken, ondersteund door sterke ethische waarden en een niet aflatende inzet voor de volksgezondheid.  

 

De Iris Ziekenhuizen Zuid zoeken,

Voor het Afsprakencentrum op de campus Baron Lambert in Etterbeek,

Een Tweetalige callcentermedewerker nl/fr (m/v/x)

Overeenkomst voor onbepaalde duur (voltijds, 80% of 50%)

https://bit.ly/3Wd0XYS

 

Over de Iris Ziekenhuizen Zuid

Onze ziekenhuizen bestaan uit 4 campussen: Etterbeek-Baron Lambert (Etterbeek), Joseph Bracops (Anderlecht), Etterbeek-Elsene (Elsene) en Molière Longchamp (Vorst). Onze openbare gezondheidsinstellingen onderscheiden zich door de welwillendheid en het respect van ons personeel voor elke patiënt.

 

Waarom wij aanwerven

Het Afsprakencentrum speelt een sleutelrol in het beheer van raadplegingen voor onze patiënten. Als callcentermedewerker bent u het eerste aanspreekpunt en zorgt u voor een vlotte en aangename ervaring voor elke patiënt die ons belt. Met ons team van 22 collega's willen wij onze dienst op de campus Baron Lambert versterken, zodat wij de best mogelijke zorg kunnen blijven bieden.

 

Wat de functie inhoudt

Als callcentermedewerker voor het Afsprakencentrum bestaan uw taken uit:

·         Inkomende en uitgaande oproepen behandelen in het Nederlands en het Frans, de antwoordtijden respecteren, de aanvragen analyseren en de interne procedures naleven

·         Afspraken met patiënten telefonisch plannen, annuleren of wijzigen

·         Via internet aangevraagde afspraken behandelen

 

Uw manager, uw team en uw omgeving

·         U staat onder leiding van Cica Tinouade, verantwoordelijke van het Afsprakencentrum

·         U werkt in een solidair team van 22 collega's

·         U werkt in een open space op de campus Baron Lambert in Etterbeek

 

Wat u leuk zult vinden aan deze functie

·         Werkuren: van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u

·         Opleiding verzekerd: Er wordt een opleiding voorzien om u vertrouwd te maken met onze tools en processen

·         Teamgeest: U komt terecht in een team dat elkaar helpt, waarbij samenwerking centraal staat in de relaties

·         Service first: Hier geen verkoop onder hoge druk, uw rol is gericht op dienstverlening aan patiënten

·         Medisch kader: U draagt rechtstreeks bij aan het welzijn van patiënten

·         Diversiteit van de contacten: U hebt contact met patiënten van alle horizonten, wat elke dag uniek en lonend maakt

·         Telewerk: U hebt de mogelijkheid om 1 dag per week (als u 80% werkt) of 2 dagen per week (als u 100% werkt) te telewerken.

 

En u?

 

Uw ervaring en kennis

·         U hebt idealiter een eerste ervaring in een callcenter en/of aan het onthaal van een zorginstelling (medisch huis, polikliniek, ziekenhuis enz.).

·         U hebt een zeer goede kennis van het Nederlands/Frans: U bent in staat om de behoeften van de patiënt te begrijpen

 

Uw vaardigheden

·         Kennis van medische termen: U begrijpt en behandelt aanvragen van patiënten doeltreffend dankzij uw kennis van medische termen.

·         Servicegerichtheid: U hebt een aangeboren gevoel voor onthaal en bent gericht op dienstverlening aan de patiënt

·         Autonomie en samenwerking: U werkt zelfstandig, maar houdt ook van samenwerking binnen een team.

·         Luister- en communicatievaardigheden: U bent in staat om met empathie tegemoet te komen aan de behoeften van patiënten

·         Stressmanagement: U bent in staat om uw kalmte te bewaren, zelfs in de meest veeleisende situaties

·         Vertrouwelijkheid: U handelt met discretie en respecteert de vertrouwelijkheid van informatie.

·         Aanpassingsvermogen: U bent in staat om de ontvangen informatie te analyseren en te gebruiken om de opvolging van afspraken te optimaliseren.

 

Ook wij hebben u veel te bieden

·         Type overeenkomst: overeenkomst voor onbepaalde duur

·         Werktijd: 100% (38u/week), 80% (30u24/week) of 50% (19u/week met variabel uurrooster)

·         Werkuren: tussen 8u en 18u (8 uur per dag), de werkuren worden 6 weken op voorhand bepaald

·         Indiensttreding: zo snel mogelijk

 

Loon op basis van de toegepaste schalen met overname van de anciënniteit die relevant is voor de functie:

·         Min.: € 2461,33 brut (index: 2,0807)

·         Max: € 3725,88 brut (index: 2,0807)

 

Voordelen

Gepersonaliseerd integratietraject
Opleidingsprogramma
Mogelijkheid tot mobiliteit binnen het IRIS-netwerk
Een gezellige werksfeer en evenwicht tussen werk en privé
Diensten in het kader van de levenskwaliteit op het werk (organisatie van massagesessies tijdens de werkuren enz.)
De mogelijkheid om deel uit te maken van een ziekenhuis dat het label ‘Ecodynamische Onderneming’ heeft gekregen (erkenning van onze inzet voor kwaliteitszorg en duurzame praktijken)
Jaarlijkse bonus
Aantrekkelijkheidsbonus
Diverse voordelen via de Sociale Dienst van de Groep (bonussen, kortingen via benefits at work, vakantiereizen tegen aantrekkelijke prijzen enz.)
Voorkeurtarieven in alle ziekenhuizen van het IRIS-netwerk (voor u, uw partner, uw kinderen en ouders ten laste)
Maaltijdcheques van € 7,30
Tussenkomst in de kosten van het openbaar vervoer (100% voor de MIVB, 80% voor de NMBS, TEC en De Lijn), en/of fietsvergoeding van € 0,35/km
Een Tweetaligheidstoelage van 150 € bruto per maand, onder voorbehoud van voorlegging van de werkenvoor.be Art. 10 of 12
Mogelijkheid om gratis lessen Frans/Nederlands te volgen tijdens de werkuren
24 wettelijke verlofdagen en 5 extralegale verlofdagen (+ omstandigheidsverloven)
Aanvullend pensioen via een groepsverzekering;
Telewerk: 1 dag per week als u 80% werkt, 2 dagen als u voltijds werkt, wanneer u autonoom bent

Zin om bij ons te komen?

Solliciteer tot en met 31 januari 2025 door het online sollicitatieformulier in te vullen: https://bit.ly/3Wd0XYS

 

Hoe kunt u contact met ons opnemen?

Voor aanvullende inlichtingen neemt u contact op met Cica TINOUADE, verantwoordelijke van het Afsprakencentrum op 02/739.85.11.

Bij andere vragen kunt u contact opnemen met Nancy Naveau, Recruitment Partner op het nummer 02/7398760

 

Tot slot

Wij hebben geprobeerd om zoveel mogelijk details te geven over het doel, de opdracht en de omgeving van deze functie.

 

Als u aarzelt, moedigen we u toch aan om te solliciteren: in het ergste geval bent u een paar minuten van uw tijd kwijt en in het beste geval is dit het begin van een zinvolle en langdurige samenwerking.

 

Wij willen ook benadrukken dat wij diversiteit volledig waarderen en streven naar een veilige en inclusieve omgeving. Wij zetten ons in om eerlijke kansen op werk te bieden, ongeacht geslacht, seksuele geaardheid, afkomst, handicap of een ander kenmerk dat u definieert. Diversiteit maakt onze werkomgeving zelfs nog aangenamer.

 

Zurück

Rue Baron Lambert 38
1040 Bruxelles
Ihr Ansprechpartner
Service Recrutement

Zurück

Zum Seitenanfang springen
Bewerben