Projectmanager informatica (M/V/)– COD 38 uur (2024-099)

CHU Saint-Pierre
Arbeitsort: 1000 Brussels
Stellenart: Vollzeit
Kategorie: Management / Leitung / Abteilungsleiter
Chiffre: MJB92355

Zurück

Onderneming

Werken in CHU Saint-Pierre werkt in het hart van de stad, in het hart van het leven, met passie voor zorg!

Onze 2.800 medewerkers zijn onze sterkte en onze eerste ambassadeurs. Respect, innovatie, engagement, kwaliteit en solidariteit zijn de waarden die hen telkens drijven. Iedereen in onze 40 medische diensten streeft ernaar de patiënt centraal te stellen.

Wat ons typeert, is ons vermogen om ons aan te passen aan de sociale realiteit, onze verdraagzaamheid, ons vrij onderzoek en onze kracht om ons dagelijks in te zetten voor de Brusselse patiënten en patiënten van elke herkomst.

Het UMC Sint-Pieter is een openbaar buurtziekenhuis waar iedereen voor kwalitatief hoogstaande zorgen terechtkan. Vanuit die missie gaan wij dagelijks de uitdagingen van de volksgezondheid aan. Door actief te investeren in onderzoek en onderwijs zijn wij trouw aan ons universitair karakter.

Door ons streven naar medische uitmuntendheid en onze multidisciplinaire aanpak in onze elf themaziekenhuizen, is ons ziekenhuis nationaal en internationaal een referentie.

In het UMC Sint-Pieter werken, is deel uitmaken van een hechte, ondersteunende groep waarin iedereen zijn plaats heeft voor een optimale dienstverlening. De tevredenheid van onze patiënten en het welzijn op het werk zijn onze prioriteiten.

Functie

Taken

  • De projectmanager analyseert en neemt de leiding over projecten voor de implementatie van IT-oplossingen, en dit in een breed of complex functioneel domein.
  • De projectmanager geeft advies en reikt expertise aan in zijn vakgebied of specialiteit.
  • De projectmanager speelt vooral de rol van coördinator tussen de verschillende betrokken partijen: de leverancier, de afdeling waar de IT-oplossing wordt gebruikt en de IT-afdeling.
  • Relatie met de leverancier: de geïmplementeerde software is vaak gekoppeld aan een leverancier. Het komt er dus op aan om samen met die leverancier de te ondernemen acties in te plannen en op te volgen. Deze relatie houdt het volgende in:
    • de planning beheren;
    • het budget plannen en controleren;
    • zich vergewissen van de naleving van de overeenkomst;
    • de facturen valideren;
    • ervoor zorgen dat de problemen worden gemeld aan de leverancier, die ze moet oplossen.
  • Relatie met de gebruiker: de software wordt geïmplementeerd in een of meer afdelingen van het ziekenhuis. Deze relatie houdt het volgende in:
    • de planning beheren;
    • de uitvoering van de actieplannen formeel vastleggen en opvolgen;
    • bijstand verlenen aan de organisatie van de betrokken afdelingen;
    • het instellen van de software coördineren;
    • meewerken aan de ontwikkeling en implementatie van de procedures.

Profiel

Toelatingsvoorwaarden

  • U hebt een universitair diploma informatica of management of gelijkwaardig.
  • U kunt ervaring in projectbeheer aantonen.
  • U voldoet aan de wettelijke voorwaarden inzake tweetaligheid
  • U slaagt voor het selectie- en/of bevorderingsexamen
  • U voldoet aan de gevraagde kwaliteiten voor het profiel.

Vereist profiel voor de functie

  • U beheerst minstens één methodologie voor projectbeheer (Prince 2, AGILE, PMI …).
  • U hebt minstens vijf jaar ervaring op het vlak van IT-projectbeheer van verschillende aard (infrastructuur, ontwikkeling, vakspecifieke toepassingen).
  • U begrijpt de open wereld van het ziekenhuis en zijn strategie op het vlak van het informatiesysteem. U hebt inzicht in IT en de organisatie ervan, inzicht in de visie van het ziekenhuis en de prioriteiten op het vlak van het informatiesysteem.
  • U krijgt autonomie binnen het kader van doelstellingen op de middellange termijn.
  • Kennis van een ziekenhuisinformatiesysteem is een pluspunt.
  • U hebt zin voor organisatie, methode en nauwkeurigheid.
  • U kunt samenwerken met de verschillende actoren uit het ziekenhuis en geeft blijk van een didactische aanpak in het kader van het changemanagement.
  • U bent goed in communicatie, analyse, conceptualisering en synthese van problemen en oplossingen.

U hebt zin voor initiatief, anticipeert, u bent proactief en respecteert deadlines.

Aanbod

We bieden je een salaris in overeenstemming met je opleidingsniveau en ervaring, maaltijdcheques en een ruime tegemoetkoming in de kosten van openbaar vervoer. Bovendien genieten jij en de mensen die met je samenwonen preferentiële medische tarieven in de ziekenhuizen van het IRIS-netwerk

  • Loonbarema
  • Functie : IT Project Manager
  • IFIC Categorie : IFIC 17 geactiveerd

  • Extra legale voordelen :

  • maaltijdcheques ter waarde van €7,30
  • preferentiële tarieven voor medische zorgen in alle ziekenhuizen van het IRIS-netwerk (voor u, uw echtgeno(o)t(e), ten laste komende bloedverwanten in opgaande lijn of nakomelingen)
  • gratis vervoer via de MIVB en 80% terugbetaling van de kosten voor openbaar vervoer en/of fietsvergoeding
  • eindejaarspremie en een jaarlijkse aantrekkelijkheidspremie
  • aanvullend pensioenplan voor contractarbeiders

maandelijkse tweetaligheidstoelage van €150 bruto (op vertoon van het Art. 10 certificaat)

  • 24 wettelijke verlofdagen en 5 bovenwettelijke verlofdagen (plus diverse speciale verlofrechten).
  • een breed scala aan carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (IRIS)
  • een persoonlijk introductieprogramma om je te helpen bij het aanvaarden van je nieuwe functie
  • een trainingsprogramma om je te helpen ontwikkelen tijdens je carrière.

Schema : 38h

Talen

Je hebt een goede kennis van de tweede landstaal of je bent bereid deze te verwerven (taalcursussen worden intern georganiseerd tijdens de werkuren, mogelijkheid om een SELOR tweetaligheidspremie van €150 bruto te krijgen op vertoon van het Selor Art. 10 certificaat).

Zurück

Rue Haute 322
1000 Bruxelles
Ihr Ansprechpartner
Service Recrutement
Telefon +32 2 535 47 14

Zurück