Onderneming
Het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn van Sint-Lambrechts-Woluwe werft aan
Een Administratief Assistent (m/v/x)
in het kader van een voltijdse vervagingscontract op de schaal C van de publiek sector, met onmiddellijke indiensttreding voor zijn Afdeling Maatschappelijk Welzijn (Sociale Dienst Eerste Lijn).
Functie
Om dit te doen, moet de administratief assistent voornamelijk de volgende taken uit:
- De dienst en de dienstverantwoordelijke bijstaan in het administratieve beheer van de maatschappelijke dossiers (opstellen van dossiers met nieuwe aanvragen: omslag, map met naam, formulier met richtlijnen, bewijsstukken, …);
- Brieven en e-mails opstellen en opmaken (attesten, vorderingen, …);
- Administratieve documenten klasseren;
- Instaan voor het beheer van een e-mailbox en voor het doorsturen van de ontvangen e-mails naar de juiste gesprekspartner;
- Exceltabellen aanmaken en opvolgen (invoeren van gegevens, creëren, verifiëren en controle van formules enz.);
- Taken delen in een administratieve cel van 4 personen in constante ontwikkeling.
Profiel
Profiel:
Voorwaarden om deel te nemen aan de selectie:
- Houder zijn van een diploma hoger middelbaar onderwijs (DHMO) dat toegang geeft tot niveau C van de lokale openbare besturen van Brussel.
Gevraagde attitudes :
- Precies en nauwgezet zijn;
- Een goede zin voor organisatie hebben en in staat zijn om prioriteiten te stellen;
- Deadlines naleven, alsmede de vertrouwelijkheid van de verwerkte of meegedeelde informatie;
- In staat zijn om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
- Effectief kunnen communiceren met collega's, het OCMW-publiek en zijn hiërarchie.
Technische vaardigheden :
- Perfecte beheersing van de Franse taal (mondeling en schriftelijk), beheersing van de Nederlandse taal is zeker een pluspunt;
- Kunnen werken met kantoorsoftware (Word, Excel, Outlook) en in staat zijn om de informaticatools die worden gebruikt binnen de instelling snel te leren.
Troef:
- Een eerste ervaring in secretariaatswerk binnen een OCMW kunnen voorleggen;
- Beschikken over een attest van hoger secundair onderwijs richting secretariaat of een professionele secretariaatsopleiding.
Aanbod
Voordelen:
- Een bruto maandsalaris van ten minste 2.630,69 euro op voltijdse basis, waarbij rekening wordt gehouden met alle relevante anciënniteitmits volledige en geldige bewijsstukken worden overgelegd;
- Eindejaarspremie;
- Een maandelijkse tweetaligheidsbonus (indien u beschikt over het betreffende certificaat van Selor);
- Maaltijdcheques;
- Mogelijkheid van een dag telewerken;
- Tussenkomst voor woon-werkverkeer, afhankelijk van de persoonlijke situatie:
- Gratis openbaar vervoer (MIVB, de Lijn, NMBS, Tec);
- Toegang tot de gratis parking;
- Een fietsvergoeding ;
- Een voetgangerspremie.
- Een aangename werkomgeving, met respect voor het evenwicht tussen werk en privéleven in volle ontwikkeling:
- Een collegiale dynamiek, die professionaliteit en efficiëntie bevordert in een sfeer van innovatie, creativiteit, transparantie en respect voor het personeel;
- Een voordelig aantal verlofdagen (ongeveer 40 dagen voor voltijds werk);
- Een flexibel uurrooster waarin u tussen 6.30 en 10.00 uur kunt arriveren en tussen 15.00 en 20.00 uur kunt vertrekken;
- Verlofkrediet vanaf de indiensttreding;
- Steun bij interne mobiliteit (verticaal en horizontaal) en ontwikkeling van vaardigheden door middel van een individueel en aangepast opleidingsplan.
- Een laptop ter beschikking voor professioneel gebruik.
Geïnteresseerd?
Uiterste datum sollicitatie: 17/04/2025.
- Ga om te solliciteren naar onze website: http://www.cpas1200.be, waar je al onze vacatures vindt onder het tabblad "Jobs".
Selectieprocedure:
Voor de functie wordt rond 22/04/2025 contact opgenomen met de geselecteerde kandidaten.
Houd rekening met de volgende data in je agenda:
De selectie vindt plaats in 2 selectieve fasen:
- Een schriftelijke test
- Een mondelinge test
Deze planning kan door de instelling worden gewijzigd.
Heeft u een handicap, leermoeilijkheden of ziekte en wilt u in aanmerking komen voor redelijke aanpassingen als onderdeel van de selectieprocedure? Vermeld dit dan bij uw sollicitatie. We zullen ons best doen om de voorwaarden aan te passen zodat je onder de best mogelijke omstandigheden kunt solliciteren.
