2024-164 Administratief.ve Secretaris.esse – Cel Opnames (M/V/X) – 38u- COD

CHU Brugmann
Arbeitsort: 1020 Brussels
Stellenart: Teilzeit
Kategorie: Verwaltung / Sekretariat
Chiffre: MJB92957

Zurück

Onderneming

Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann (UVC Brugmann) is een openbaar ziekenhuis binnen het irisnet. Het is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites: Horta, Paul Brien en Koningin Astrid) en beschikt over een specifieke architectuur, die constant evolueert.

Door zijn sterke maatschappelijke betrokkenheid ijvert het UVC Brugmann voor het behoud van de toegang tot de beste zorg voor alle patiënten, zonder onderscheid.

Het ziekenhuis beschikt over een zeer grote verscheidenheid aan functies, gaande van dokters, verpleegkundigen, paramedici, administratief personeel en arbeiders tot de meest verrassende posities. Het UVC Brugmann is regelmatig op zoek naar nieuwe talentvolle en gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van het ziekenhuis.

Daarom zijn we op zoek naar een Administratief.ve Secretaris.esse voor de Cel Opnames, die klaar is om deel uit te maken van een toegewijd en dynamisch team.

De opnamedienst verzorgt dagelijks het grootste deel van (dag)opnames in het ziekenhuis. Dit gebeurt op de verschillende sites (Horta en Brien) en op verschillende locaties op de sites zelf. Elk opnamepunt heeft zijn eigen specialiteit zoals dagheelkunde of langdurige opnames op interne geneeskunde of chirurgie.

Functie

Activiteiten en taken verbonden aan de functie

Deze functie beantwoordt aan de evolutie van de ziekenhuisomgeving. Het grootste deel van de dag zal besteed worden aan de opname van patiënten in front office, het administratieve beheer van dossiers en de opvolging van dossiers in backoffice. Deze taken omvatten voornamelijk:

  • Opvolgen opname aanvragen in samenwerking met facturatiedienst, OK planning, pre-op consultatie planning, Beddenbeheer, Front Office, samenwerking Dienst Maatschappelijk Werk, informatie uitwisseling dossier met behandelende arts en anesthesie, bestelling materiaal apotheek
  • Patiënten contacteren per brief/email of telefoon in kader van dossier opvolging
  • Encoderen vooropname aanvragen artsen
  • F2F contact met patiënt: ondertekening opnameverklaring, inning voorschotten, informeren patiënt…

Uw takenpakket is dus zeer gevarieerd en u kan zelf prioriteiten stellen waardoor de taken in de correcte volgorde worden uitgevoerd. Daarenboven neemt u actief deel aan de lopende en toekomstige veranderingstrajecten. U streeft voortdurend naar een betere patiënten ontvangst en hierbij verliest u het bijzondere financiële karakter van het ziekenhuis nooit uit het oog.

Toelatingsvoorwaarden

  • In het bezit zijn van een Bachelor of graduaat in de specialiteit die verband houdt met de functie of 3 jaar anciënniteit in de graad C in een gelijkaardige functie kunnen voorleggen
  • Voldoen aan de wettelijke voorwaarden van tweetaligheid (geslaagde Selor-proef)
  • Slagen voor het bevorderings- of selectie-examen.
  • Voldoen aan de profielvoorwaarden

Vereist profiel voor de functie

Met deze eigenschappen wordt u onze nieuwe collega:

  • Tweetalig NL/FR (niveau B2), andere talen zijn een pluspunt
  • Goede organisatie skills
  • Sterke communicatie- en contactvaardigheden; met inbegrip van het onthaal van patiënten
  • Oog voor teamwork
  • Begeleiden van veranderingen (artsen , VE…)
  • Stressbestendig
  • Assertief
  • Patiëntgericht
  • Nauwgezet en goede concentratie
  • Oplossingsgericht redeneren
  • Sterke IT skills (MS Office en interne tools)
  • Goede kennis van procedures (incl cijfermatig inzicht) en wetgeving opnames
  • Dynamische ingesteldheid met zin voor initiatief en open voor verandering
  • Flexibiliteit wat betreft het uurrooster
  • Ervaring in een gelijkaardige functie of Customer Service
  • Helicopterview van procedures en werking volledige dienst en ziekenhuis
  • Hiërarchie : Team leader Senior
  • Uurrooster : 38u per week- variabel uurrooster
  • Datum van indiensttreding : onmiddellijk

Profiel

Talen

U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een Selorpremie voor tweetaligheid van € 150 bruto te krijgen mits u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).

Talen

Aanbod

  • IFIC-functie : Administratief secretaries – Opnames
  • IFIC-code : 1077
  • IFIC-categorie : 11 niet geactiveerd

Het maximum wordt bereikt na 35 jaar geldelijke anciënniteit.

Huidig afwikkelingspercentage: 2,0807

  • Interne functie : Administratief secretaries – Opnames
  • Jaarlijkse bedragen op voltijdse basis : Baremaschaal (sociaal handvest) : B 1/2/3

Min. : 32 881,74€ geïndexeerd

Max. : 58 029,70€ geïndexeerd

Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit.

Huidig afwikkelingspercentage: 2,0807

  • Het salarispakket omvat een aantal extralegale voordelen zoals:
    • maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;
    • voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het Irisnet; (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
    • een tegemoetkoming (80% voor de NMBS en 100% voor de MIVB) in de kosten van het openbaar vervoer en/of de fietsvergoedingen;
    • een jaarlijkse aanmoedigingspremie en een eindejaarspremie;
    • een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 kunt voorleggen);
    • 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
    • een pensioenverzekering (3% ten laste van de werkgever);
    • een kinderdagverblijf voor de kinderen van het personeel;
    • talrijke carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (Irisnet);
    • een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
    • een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan

Kandidatuur indienen

Interesse? Zin om te komen werken bij een van de mooiste ziekenhuizen van Brussel? Surf naar de website of het intranet van het UVC Brugmann en dien uw kandidatuur rechtstreeks online in via de vacature in kwestie (cv en motivatiebrief).

Alle personeelsleden moeten op de hoogte worden gebracht van deze oproep. Daarom zorgen de diensthoofden ervoor dat de informatie ook wordt meegedeeld aan de medewerkers van hun dienst.

We kijken ernaar uit u te ontmoeten!

Caroline Franckx

Algemeen directeur

Zurück

Place Van Gehuchten 4
1020 Bruxelles
Ihr Ansprechpartner
Service Recrutement
Telefon +32 2 477 21 11

Zurück