Onderneming
Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann (UVC Brugmann) is een openbaar ziekenhuis binnen het Irisnet. Het is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites: Horta, Paul Brien en Koningin Astrid) en beschikt over een specifieke architectuur, die voortdurend evolueert.
Als sterk maatschappelijk betrokken ziekenhuis ijvert het UVC Brugmann ervoor alle patiënten, zonder onderscheid, op elk moment toegang te bieden tot de beste zorg.
Artsen, verpleegkundigen, paramedici, administratief personeel, arbeiders ... er zijn erg uiteenlopende profielen aan het werk in het ziekenhuis en u ontdekt er ook heel verrassende functies. Het UVC Brugmann is regelmatig op zoek naar nieuwe talentvolle en gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van het ziekenhuis.
Momenteel zijn wij op zoek naar een Payrollbeheerder (M/V)
die klaar is om deel uit te maken van de ziekenhuiswereld en zin heeft om te groeien in een gedreven en dynamisch team.
Functie
Uw opdracht:
U staat in voor de loonadministratie van het personeel van de UVC Brugmann in overeenstemming met het wettelijke en regelgevingskader.
Activiteiten en taken verbonden aan de functie:
- Het volledige loonproces en de interface voor de monitoring van de prestaties beheren.
- De afwezigheden en de impact ervan voor het loon beheren.
- Specifieke gegevens (wachtdiensten, privépraktijk, transportkosten enz.) invoeren.
- Eindeloonscontroles uitvoeren en de loongegevens in rekening brengen.
- Loonbeslag en de verschillende factureringsprocessen opvolgen.
- Diverse attesten opstellen en invullen (tewerkstellings- en vakantieattesten, hypotheeklening enz.)
- Op verzoek loongerelateerde rapporteringslijsten opstellen.
- Toezien op de naleving van de procedures en de samenwerking met andere diensten (arbeidsgeneeskunde, IDPB, IT ...).
- Optreden als aanspreekpunt voor verantwoordelijken en al onze medewerkers voor alle loongerelateerde vragen en kwesties.
- RSZ- en fiscale afwijkingen analyseren en verwerken.
- De driemaandelijkse dimona crosscontroles opvolgen.
- Het hele jaar door instaan voor de export van gegevens uit de salarissoftware voor boekhoudkundige doeleinden.U rapporteert rechtstreeks aan de payrollverantwoordelijke.
Toelatingsvoorwaarden:
- U hebt minimaal een bachelordiploma dat verband houdt met de inhoud van de functie (human resources, rechtswetenschappen, boekhouding enz.).
- U beschikt over de gevraagde kwaliteiten voor de functie.
- U voldoet aan de wettelijke voorwaarden inzake tweetaligheid.
- U bent geslaagd voor het bevorderings- of selectie-examen.
Hiërarchie: payrollverantwoordelijke
Dienstrooster: 38 uur/week
Datum indiensttreding: onmiddellijk
Profiel
Vereist profiel voor de functie:
- U hebt minstens 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
- U hebt een goede kennis van de sociale wetgeving.
- U hebt zin voor precisie en organisatie.
- U weet uw prioriteiten uitstekend te beheren.
- U bent contactvaardig en stressbestendig.
- U leeft de regels van vertrouwelijkheid na.
- U bent klant- en oplossingsgericht.
- U bent zelfstandig en flexibel.
- U beschikt over goede communicatievaardigheden in het Nederlands en in het Frans.
- U hebt het softwarepakket MS Office en specifieke programma’s voor loonbeheer onder de knie.
- Ervaring in de gezondheidszorg is een pluspunt.
Aanbod
Aanbod
- IFIC-functienummer: 9000
- IFIC-categorie: 14 – IFIC niet geactiveerd
Min.: € 38.984,47 geïndexeerd
Max.: € 61.584,12 geïndexeerd
Het maximum wordt bereikt na 35 jaar geldelijke anciënniteit.
Afwikkelingspercentage: 2,0807
- Jaarloon voltijds: Loonschaal (sociaal charter): C 1/2/3
Min.: € 29.533,0669 geïndexeerd
Max.: € 49.853,9844 geïndexeerd
Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit
Afwikkelingspercentage: 2,0807
- Het salarispakket omvat een aantal extralegale voordelen, zoals:
- maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;
- voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het Irisnet (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
- een tegemoetkoming (80 % voor de NMBS en 100 % voor de MIVB) in de kosten voor het openbaar vervoer en/of een fietsvergoeding;
- een jaarlijkse aanmoedigingspremie en een eindejaarspremie;
- een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 kunt voorleggen);
- 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
- een pensioenverzekering (3 %, volledig gefinancierd door de werkgever);
- een kinderdagverblijf voor de kinderen van het personeel;
- talrijke loopbaanmogelijkheden binnen een groot netwerk (Irisnet);
- een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
- een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan.
Kandidatuur indienen
Interesse? Zin om te komen werken bij een van de mooiste ziekenhuizen van Brussel? Surf naar de website of het intranet van het UVC Brugmann en dien uw kandidatuur rechtstreeks online in via de vacature in kwestie (cv en motivatiebrief).
Alle personeelsleden moeten op de hoogte worden gebracht van deze oproep. Daarom zorgen de diensthoofden ervoor dat de informatie ook wordt meegedeeld aan de medewerkers van hun dienst.
We kijken ernaar uit u te ontmoeten!
Caroline Franckx
Algemeen directeur
Talen
Talen
U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een Selor-premie voor tweetaligheid van € 150 bruto te krijgen als u het taalcertificaat van Selor art. 10 of 12 kunt voorleggen).