2024-140 Logistiek assistent.e voor de polikliniek (m/v/x) – 19uur – vervangingscontract

CHU Brugmann
Arbeitsort: 1020 Brussels
Stellenart: Teilzeit Ersatzarbeitsvertrag
Kategorie: Verwaltung / Sekretariat Logistik / Technik / Infrastruktur
Chiffre: MJB87003

Zurück

Onderneming

Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann (UVC Brugmann) is een openbaar ziekenhuis binnen het irisnet. Het is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites: Horta, Paul Brien en Koningin Astrid) en beschikt over een specifieke architectuur die voortdurend evolueert.

Als sterk maatschappelijk betrokken ziekenhuis ijvert het UVC Brugmann ervoor alle patiënten, zonder onderscheid, op elk moment toegang te bieden tot de beste zorg.

Artsen, verpleegkundigen, paramedici, administratief personeel, arbeiders ... er zijn erg uiteenlopende profielen aan het werk in het ziekenhuis en u ontdekt er ook heel verrassende functies. Het UVC Brugmann is regelmatig op zoek naar nieuwe talentvolle en gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van het ziekenhuis.

Op dit moment zijn we dan ook op zoek naar een logistiek assistent.e voor de polikliniek die klaar is om deel uit te maken van de ziekenhuiswereld en zin heeft om te groeien in een gedreven en dynamisch team.

Functie

Activiteiten en taken verbonden aan de functie

  • De e-mails controleren;
  • Toevoegingslijsten opstellen voor alle bezette kantoren (ochtend en namiddag);
  • De consultatieruimtes voorbereiden, controleren en in orde brengen;
  • Plaatjes per specialisatie ordenen;
  • Artsenlijsten opstellen voor de volgende dag met hun plaatje; de post voor de betreffende arts en diverse documenten klaarleggen;
  • C-documenten deponeren, medical viewer, documenten archiveren op de verdiepingen en instaan voor de ontvangst ervan;
  • Post voor het postvak UIT verzamelen;
  • De binnenkomende post sorteren en aan de betreffende artsen bezorgen;
  • Eventueel e-mails beantwoorden, samenwerken met de logistieke dienst, box- en agendawijzigingen voor uitzonderlijke consultaties beheren (via mailagenda);
  • Administratiebenodigdheden voor de artsenkantoren bestellen;
  • Materiaal ontvangen en opbergen bij de reserve;
  • De voorraad A4-papier en printercartridges voor elk kantoor controleren en nagaan welke documenten ontbreken;
  • Klaarstaan bij specifieke vragen van de arts;
  • Dossiers per service voorbereiden (bijv. gastroplastiedossier, preoperatieve vragenlijst, cito ...);
  • Diverse kopieën maken (zoals niet-bestelde documenten);
  • Documenten in verband met het 'Toestemmingsformulier implantaat' voor chirurgische consultaties beheren.

Toelatingsvoorwaarden

  • U hebt een diploma lager secundair onderwijs.
  • U hebt een diploma van logistiek assistent(e) in een ziekenhuisomgeving.
  • U voldoet aan de wettelijke voorwaarden voor tweetaligheid en bent dus geslaagd voor het Selor-examen.
  • U slaagt voor het selectie-onderhoud
  • U hebt de gevraagde kwaliteiten voor de functie.

  • Hiërarchie: hoofdverpleegkundige
  • Dienstrooster: 19uur/week
  • Datum indiensttreding: onmiddellijk

Profiel

Vereist profiel voor de functie

Met deze eigenschappen wordt u onze nieuwe collega:

  • Flexibiliteit en autonomie;
  • Professioneel kunnen samenwerken met het multidisciplinaire team;
  • Zin voor verantwoordelijkheid en initiatief;
  • Organisatievermogen;
  • Prioriteiten kunnen stellen en bestand tegen stress;
  • Vermogen om zaken ter discussie te stellen.

Aanbod

Aanbod

  • Gelijkgesteld met de functie IFIC: Logistiek Assistent
  • Functienummer IFIC: 6071
  • IFIC-categorie: 8 – IFIC niet-geactiveerd

  • Gelijkgesteld met de graad van : Logistiek Assistent
  • Jaarlijkse bedragen op voltijdse basis : Baremaschaal (sociaal handvest) : D 1/2/3

Min. : 28 056,25€ geïndexeerd

Max. : 42 190,65€ geïndexeerd

Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit.

Huidige index: 2,0399

  • Het salarispakket omvat een aantal extralegale voordelen zoals:
    • maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;
    • voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het Irisnet; (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
    • een tegemoetkoming (80% voor de NMBS en 100% voor de MIVB) in de kosten van het openbaar vervoer en/of de fietsvergoedingen;
    • een jaarlijkse aanmoedigingspremie en een eindejaarspremie;
    • een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 kunt voorleggen);
    • 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
    • een pensioenverzekering (3% ten laste van de werkgever;
    • een kinderdagverblijf voor de kinderen van het personeel;
    • talrijke carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (Irisnet);
    • een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
    • een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan.

Kandidatuur indienen

Interesse? Zin om te komen werken bij een van de mooiste ziekenhuizen van Brussel? Surf naar de website of het intranet van het UVC Brugmann en dien uw kandidatuur rechtstreeks online in via de vacature in kwestie (cv en motivatiebrief).

Alle personeelsleden moeten op de hoogte worden gebracht van deze oproep. Daarom zorgen de diensthoofden ervoor dat de informatie ook wordt meegedeeld aan de medewerkers van hun dienst.

We kijken ernaar uit u te ontmoeten!

Caroline Franckx

Algemeen directeur

Talen

Talen

U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een tweetaligheidspremie van Selor van € 150 bruto te krijgen als u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).

Zurück

Place Van Gehuchten 4
1020 Bruxelles
Ihr Ansprechpartner
Service Recrutement
Telefon +32 2 477 21 11

Zurück