Onderneming
Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann (UVC Brugmann) is een openbaar ziekenhuis binnen het irisnet. Het is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites: Horta, Paul Brien en Koningin Astrid) en beschikt over een specifieke architectuur, die constant evolueert.
Door zijn sterke maatschappelijke betrokkenheid ijvert het UVC Brugmann voor het behoud van de toegang tot de beste zorg voor alle patiënten, zonder onderscheid.
Het ziekenhuis beschikt over een zeer grote verscheidenheid aan functies, gaande van dokters, verpleegkundigen, paramedici, administratief personeel en arbeiders tot de meest verrassende posities. Het UVC Brugmann is regelmatig op zoek naar nieuwe talentvolle en gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van het ziekenhuis.
Daarom zijn we op zoek naar een medische secretaris.esse voor de afdeling medische secretariaten, die klaar is om aan de slag te gaan in een ziekenhuisafdeling en die wil werken in een toegewijd en dynamisch team
De medische secretariaten van het UVC Brugmann bestaan uit een veertigtal personen en zijn georganiseerd in activiteitencentra verspreid over drie sites.
De taken van de medische secretarissen.essen zijn divers, van het onthaal van patiënten tot het nalezen van medische verslagen, het beheer van het operatieschema en de zorg voor het academische secretariaat in een universitair ziekenhuis.
De medisch secretarissen(essen) helpen ook om medische informatie te verspreiden en dragen dus bij aan de continuïteit van de zorg die wordt verzekerd door de artsen van het Universitair Ziekenhuis Brugmann en de huisartsen.
Functie
Activiteiten en taken verbonden aan de functie
Als secretaris.esse bent u gelast met de volgende taken :
- Dagelijkse administratieve ondersteuning van het medisch korps :
- Opmaak en klassement van brieven en processen-verbaal
- Agendabeheer
- Organisatie van seminaries, reizen
- Planning van de medische werkzaamheden in samenwerking met de Kliniek-/Diensthoofden
- Overdracht van informatie naar het medisch en administratief team
- Opmaak van tabellen in Excel (gegevensinvoer, formules, basisstatistieken)
- Uittypen en lay-out van de medische verslagen
- Telefonisch en fysiek onthaal van patiënten, externe geneesheren, medisch afgevaardigden van een klinische en/of laboratoriumdienst
- Opvolging van de wetenschappelijke en academische activiteiten :
-
- Opmaak van documenten (creëren van Power Point en posters, opmaak van abstracte en wetenschappelijke artikelen)
- Beheer van de accreditatie van de geneesheren
- Deelname aan de organisatie van de stages van de leerlingen-geneesheren
- Deelname aan het onthaal van de patiënten
-
- Een kwaliteitsvolle opvang van de patiënten verzekeren (inschrijving, telefonische afspraken)
- Afspraakbeheer bij het verlaten van de consultatie
- Ingeven en nakijken van de administratieve en mutualistische gegevens van de patiënten
- Beheer en verantwoordelijkheid van een kassa met inachtneming van de procedures
- Samenwerken met de maatschappelijke werkers om het de patiënten met financiële moeilijkheden makkelijker te maken
- Deelname aan de uitwerking en standaardisering van de procedures
Toelatingsvoorwaarden
- Beschikken over een graduaat- of bachelordiploma of 3 jaar anciënniteit in het niveau C
- Voldoen aan de wettelijke voorwaarden van tweetaligheid (geslaagde SELOR-proef)
- Slagen voor het selectie-onderhoud
- Voldoen aan de profielvoorwaarden
- Hiërarchie : Verantwoordelijke voor de Secretariaten
- Uurrooster : 30uur/week
- Datum van indiensttreding : onmiddellijk
Profiel
Vereist profiel voor de functie
Met deze eigenschappen wordt u onze nieuwe collega:
- Proactief, polyvalent en georganiseerd
- Bekwaam zijn om op autonome wijze prioriteiten te stellen voor de taken
- Goede spelling en beheersing van de medische terminologie
- Uitgesproken zin voor communicatie, contact en onthaal
- Georganiseerd, dynamisch en nauwgezet
- Degelijke kennis van de bureauticaprogramma’s
- Stressbestendig
- Pluspunten :
- Kennis van de Engelse taal
- Medische optie van bachelor
Aanbod
Aanbod
- Gelijkgesteld met de IFIC-functie : Medisch secretaris
- IFIC-code : 1076
- IFIC-categorie : 12 niet geactiveerd
Min. : 34 867,60€ geïndexeerd
Max. : 49 241,93€ geïndexeerd
Het maximum wordt bereikt na 35 jaar geldelijke anciënniteit.
Huidig afwikkelingspercentage: 2,0807
- Gelijkgesteld met de graad van : Medisch secretaris
- Jaarlijkse bedragen op voltijdse basis : Baremaschaal (sociaal handvest) : B 1/2/3
Min. : 32 881,74€ geïndexeerd
Max. : 58 029,70€ geïndexeerd
Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit.
Huidig afwikkelingspercentage: 2,0807
- Het salarispakket omvat een aantal extralegale voordelen zoals:
- maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;
- voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het Irisnet; (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
- een tegemoetkoming (80% voor de NMBS en 100% voor de MIVB) in de kosten van het openbaar vervoer en/of de fietsvergoedingen;
- een jaarlijkse aanmoedigingspremie en een eindejaarspremie;
- een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 kunt voorleggen);
- 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
- een pensioenverzekering (3% ten laste van de werkgever);
- een kinderdagverblijf voor de kinderen van het personeel;
- talrijke carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (Irisnet);
- een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
- een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan.
Kandidatuur indienen
Interesse? Zin om te komen werken bij een van de mooiste ziekenhuizen van Brussel? Surf naar de website of het intranet van het UVC Brugmann en dien uw kandidatuur rechtstreeks online in via de vacature in kwestie (cv en motivatiebrief).
Alle personeelsleden moeten op de hoogte worden gebracht van deze oproep. Daarom zorgen de diensthoofden ervoor dat de informatie ook wordt meegedeeld aan de medewerkers van hun dienst.
We kijken ernaar uit u te ontmoeten!
Caroline Franckx
Algemeen directeur
Talen
Talen
U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een Selorpremie voor tweetaligheid van € 150 bruto te krijgen mits u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).