2024-045 Logistiek(e) Assistent(e) – Pneumologie – Gastro-enterologie (M/V/X) – 19u – COD

CHU Brugmann
Arbeitsort: 1020 Brussels
Stellenart: Vollzeit
Kategorie: Verwaltung / Sekretariat Logistik / Technik / Infrastruktur Facharzt / Fachärztin
Chiffre: MJB88435

Zurück

Onderneming

Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann (UVC Brugmann) is een openbaar ziekenhuis binnen het irisnet. Het is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites: Horta, Paul Brien en Koningin Astrid) en beschikt over een specifieke architectuur, die voortdurend evolueert.

Als sterk maatschappelijk betrokken ziekenhuis ijvert het UVC Brugmann ervoor alle patiënten, zonder onderscheid, op elk moment toegang te bieden tot de beste zorg.

Artsen, verpleegkundigen, paramedici, administratief personeel, arbeiders ... er zijn erg uiteenlopende profielen aan het werk in het ziekenhuis en u ontdekt er ook heel verrassende functies.

Het UVC Brugmann is regelmatig op zoek naar nieuwe talentvolle en gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van het ziekenhuis.

Op dit moment zijn we dan ook op zoek naar een Logistiek(e) Assistent(e), die klaar is om deel uit te maken van de ziekenhuiswereld en zin heeft om te groeien in een gedreven en dynamisch team

Functie

Activiteiten en taken verbonden aan de functie

In overeenstemming met de wet, de zorgfilosofie en de ethiek is het de belangrijkste taak van de logistiek assistent om het verplegend personeel te ondersteunen bij de algemene zorg voor de patiënt op de medisch-technische dienst van pneumologie en gastro-enterologie.

De assistent is concreet verantwoordelijk voor:

  • Directe assistentie aan paramedisch of medisch personeel op de technische afdeling tijdens het vervoer van patiënten voor of na een endoscopische ingreep;
  • Naleving van de hygiënevoorschriften;
  • Administratieve assistentie: fotokopiëren, rangschikken;
  • Beheer van de materiaalvoorraad;
  • Het transport van het materiaal organiseren en het opbergen in de daarvoor voorziene kasten;
  • Beheer van de koelkasten van de afdeling;
  • Materiaaltekorten melden;
  • Beheer van het te steriliseren materiaal op de afdeling en beheer van de reiniging/desinfectie van de endoscopen van de afdeling en van andere eenheden, afhankelijk van de desinfectieruimte van de afdeling;
  • Het dagelijkse onderhoud van de installaties van de afdeling pneumologie en gastro-enterologie.

Toelatingsvoorwaarden

  • In het bezit zijn van een diploma van het lager middelbaar onderwijs
  • Houder zijn van het brevet van logistiek assistent in ziekenhuismilieu
  • Voldoen aan de wettelijke voorwaarden van tweetaligheid (geslaagde Selor-proef)
  • Slagen voor het selectie- of bevorderingsexamen
  • Voldoen aan de profielvoorwaarden

  • Hiërarchie: coordinator
  • Dienstrooster: 19 uur/week (variabel dienstrooster tussen 8 en 17 uur)
  • Datum indiensttreding: onmiddellijk

Profiel

Gezocht profiel voor de functie

  • Empathie en luistervaardigheid
  • Aandacht en zorg
  • Stiptheid en beschikbaarheid
  • Werkt professioneel samen met het multidisciplinaire team
  • Zin voor verantwoordelijkheid en initiatief
  • Zin voor organisatie, orde en netheid
  • Prioriteiten kunnen stellen en bestand tegen stress
  • Vermogen om dingen weer ter discussie te stellen
  • Een brevet als zorgkundige of relevante ervaring is een troef.

Aanbod

Aanbod

  • Gelijkgesteld met de IFIC-functie: Logistiek Assistent in een zorgeenheid
  • IFIC-functienummer: 6071
  • IFIC-categorie: 8 - IFIC niet-geactiveerd

Het maximum wordt bereikt na 35 jaar geldelijke anciënniteit.

Afwikkelingspercentage: 2,0399

  • Gelijkgesteld met de graad van: Logistiek Assistent
  • Jaarloon voltijds: Loonschaal (sociaal charter): D 1/2/3

Min.: € 28.056,26 geïndexeerd

Max.: €42 190,66 geïndexeerd

Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit.

Afwikkelingspercentage: 2,0399

  • Het salarispakket omvat een aantal extralegale voordelen zoals:
    • maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;
    • voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het Irisnet (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
    • een tegemoetkoming (80 % voor de NMBS en 100 % voor de MIVB) in de kosten voor het openbaar vervoer en/of een fietsvergoeding;
    • een jaarlijkse aanmoedigingspremie en een eindejaarspremie;
    • een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 kunt voorleggen);
    • 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
    • een pensioenverzekering (3 %, volledig gefinancierd door de werkgever);
    • een crèche voor de kinderen van het personeel;
    • talrijke loopbaanmogelijkheden binnen een groot netwerk (Irisnet);
    • een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
    • een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan.

Kandidatuur indienen

Interesse? Zin om te komen werken bij een van de mooiste ziekenhuizen van Brussel? Surf naar de website of het intranet van het UVC Brugmann en dien uw kandidatuur rechtstreeks online in via de vacature in kwestie (cv en motivatiebrief).

Alle personeelsleden moeten op de hoogte worden gebracht van deze oproep. Daarom zorgen de diensthoofden ervoor dat de informatie ook wordt meegedeeld aan de medewerkers van hun dienst.

We kijken ernaar uit u te ontmoeten!

Caroline Franckx

Algemeen directeur

Talen

Talen

U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een Selorpremie voor tweetaligheid van € 150 bruto te krijgen mits u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).

Zurück

Place Van Gehuchten 4
1020 Bruxelles
Ihr Ansprechpartner
Service Recrutement
Telefon +32 2 477 21 11

Zurück