2024-019 Senior HR Partner (m/v/x) – 38uur - COD

CHU Brugmann
Arbeitsort: 1020 Brussels
Stellenart: Teilzeit
Kategorie: Personalwesen
Chiffre: MJB87673

Zurück

Onderneming

Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann (UVC Brugmann) is een openbaar ziekenhuis binnen het irisnet. Het is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites: Horta, Paul Brien en Koningin Astrid) en beschikt over een specifieke architectuur, die voortdurend evolueert.

Als sterk maatschappelijk betrokken ziekenhuis ijvert het UVC Brugmann ervoor alle patiënten, zonder onderscheid, op elk moment toegang te bieden tot de beste zorg.

Artsen, verpleegkundigen, paramedici, administratief personeel, arbeiders ... er zijn erg uiteenlopende profielen aan het werk in het ziekenhuis en u ontdekt er ook heel verrassende functies. Het UVC Brugmann is regelmatig op zoek naar nieuwe talentvolle en gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van het ziekenhuis.

Op dit moment zijn we dan ook op zoek naar een Senior HR-Partner, die klaar is om deel uit te maken van de ziekenhuiswereld en zin heeft om te groeien in een gedreven en dynamisch team.

Functie

Activiteiten en taken verbonden aan de functie

  • Naast de gebruikelijke taken van een HR Partner voert u ook de volgende taken uit:
  • Een belangrijke strategische rol vervullen bij het directieteam van de sector van beide ziekenhuizen, door samen met hen optimale beslissingen te nemen die gevolgen hebben voor de organisatie en human resources
  • Optreden als sponsor en betrokken zijn bij de ontwikkeling, toepassing en meting van de humanresourcesstrategieën die de DHR heeft uitgewerkt en die zijn afgestemd op de strategische richting en vraagstukken van de ziekenhuizen
  • Passende interventiestrategieën ontwikkelen en aansturen door samen te werken met het directieteam van de sector en alle hr-partners, onder wie de sociale partners
  • Best practices toepassen en verspreiden op het gebied van hr, changemanagement, diversiteit enz. om de organisatiecultuur van de ziekenhuizen positief te beïnvloeden
  • Zich profileren als een expert, een facilitator met de juiste leiderschapsvaardigheden; en advies geven over hr, organisatorische en methodologische kwesties
  • De oplossing van problemen die de directies, het personeel en de sociale partners aankaarten vastleggen en vergemakkelijken. Dit op het eigen niveau of door gereglementeerde besprekingen voor te bereiden (overleg/onderhandelingen, protocollen enz.)
  • Het hr-partnerteam aansturen: de acties van de hr-partners coördineren, prestatieverwachtingen vaststellen, coachen, adviseren, trainen en ontwikkelen
  • Optreden als back-up voor de DHR op specifieke gebieden

Toelatingsvoorwaarden voor de functie:

  • U hebt een masterdiploma in hr, bedrijfskunde of gelijkwaardig, industriële of organisatiepsychologie.
  • U hebt meer dan tien jaar aantoonbare ervaring in human resources (HR Generalist, HR Officer, HRBP, DHR).
  • U hebt ruime ervaring in het managen van een hr-team.
  • U bent vertrouwd met de Belgische arbeidswetgeving en de courante hr- en loonpraktijken, of u bent bereid om ze snel onder de knie te krijgen.

Pluspunten:

  • U hebt al gewerkt in ziekenhuizen, in de openbare of semi-openbare sector, bij een adviesbureau dat gespecialiseerd is in de transformatie van human resources ...

Profiel

Vereist profiel voor de functie

  • U ondersteunt en motiveert uw teams.
  • U bent vaardig in onderhandeling, changemanagement en bemiddeling.
  • U beschikt over sterke probleemoplossende en analytische kwaliteiten.
  • U bent in staat om personeelsstatistieken te analyseren.
  • U bent in staat om de sectorale ambities om te zetten in een hr-plan (organisatie, mensen, talent enz.)
  • U kunt eenvoudig overschakelen van het strategische naar het operationele domein en omgekeerd, om zo meerdere hr-plannen te coördineren en uit te voeren.
  • U hebt uitstekende communicatievaardigheden en bent in staat om constructieve gesprekken te voeren met de verschillende betrokken partijen (medewerkers, diensthoofden, directie).
  • U kunt vlot overweg met digitale en IT-tools.

Aanbod

Aanbod

Hiërarchie: Algemeen Directeur

Dienstrooster: 38 uur

Datum indiensttreding: onmiddellijk

  • Gelijkgesteld met de functie IFIC: Responsable du service du personnel
  • Functienummer IFIC: 1610
  • IFIC-categorie: 19 – IFIC geactiveerd

  • Gelijkgesteld met de graad van : Senior HR Partner
  • Jaarlijkse bedragen op voltijdse basis : Baremaschaal (sociaal handvest) : A6

  • Het salarispakket omvat een aantal extralegale voordelen zoals:
    • maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;
    • voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het Irisnet; (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
    • een tegemoetkoming (80% voor de NMBS en 100% voor de MIVB) in de kosten van het openbaar vervoer en/of de fietsvergoedingen;
    • een jaarlijkse aanmoedigingspremie en een eindejaarspremie;
    • een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 kunt voorleggen);
    • 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
    • een pensioenverzekering (3% ten laste van de werkgever;
    • een kinderdagverblijf voor de kinderen van het personeel;
    • talrijke carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (Irisnet);
    • een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
    • een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan.

Kandidatuur indienen

Interesse? Zin om te komen werken bij een van de mooiste ziekenhuizen van Brussel? Surf naar de website of het intranet van het UVC Brugmann en dien uw kandidatuur rechtstreeks online in via de vacature in kwestie (cv en motivatiebrief).

Alle personeelsleden moeten op de hoogte worden gebracht van deze oproep. Daarom zorgen de diensthoofden ervoor dat de informatie ook wordt meegedeeld aan de medewerkers van hun dienst.

We kijken ernaar uit u te ontmoeten!

Caroline Franckx

Algemeen directeur

Talen

Talen

U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om de tweetaligheidspremie van Selor van € 150 bruto te krijgen als u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).

Zurück

Place Van Gehuchten 4
1020 Bruxelles
Ihr Ansprechpartner
Service Recrutement
Telefon +32 2 477 21 11

Zurück